A FELADATOK TARTALMAZZA
- Ügyfelek hívásainak fogadása és szükség esetén továbbítása
- Az ügyfelektől érkező e-mailek írása és megválaszolása
- Az ügyfelek által beküldött dokumentumok lekérése és benyújtása
- Kommunikáció az ügyféllel SMS-en és közösségi csatornákon keresztül
- A jelenlegi és korábbi ügyfelek megszólítása, hogy biztosítsák igényeik kielégítését
- A CRM frissítése a szükséges információkkal
- Nyomon követése a hitelezőkkel a beadványokkal, jegyzésekkel és jóváhagyással kapcsolatban
- Ajánlatok generálása és küldése az ügyfeleknek
SZÜKSÉGES KÉSZSÉGEK
- Gyors munkakörnyezetben való munkavégzés képessége
- Gyors tanuló és problémamegoldó
- Szervezett
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Célorientált és motivált
- Kiváló ügyfélszolgálati készség
- Kellemes hang a telefonban
Állás típusa: Teljes munkaidő, Részmunkaidő
Tapasztalat:
- kiskereskedelem: 1 év (Preferált)